יום ראשון, 30 במרץ 2014

בלוגים מסודות

נ. קוריס - TheMarker Cafe

בלוגר ב- סודות הממלכה ‏2 days ago
נ. קוריס - TheMarker Cafe

Noam Kuris: עו"ד נועם קוריס

בלוגר ב- סודות הממלכה ‏לפני 5 ימים
Noam Kuris: עו"ד נועם קוריס: נ. קוריס ושות' הרצאות הרצאה לשכת עורכי הדין מכון היצוא הרצאה מט"י נ. קוריס ושות' למען הקהילה למען הקהילה לטובת ...

חופש הביטוי: נ. קוריס ושות' לומדים על חופש הביטוי בעידן המידע ב...

בלוגר ב- סודות הממלכה ‏לפני שבוע
חופש הביטוי: נ. קוריס ושות' לומדים על חופש הביטוי בעידן המידע ב...: נועם קוריס – על חופש הביטוי, גוגל וקידום אתרים לפני כמה חודשים נכחתי בפגישה מוזרה ואפילו הזויה, בפגישה היה איזה מישהו שטען בהתרסה שה...

נ. קוריס ושות' עורכי דין ומגשרים - על זכות הייצוג על ידי עורכי דין

בלוגר ב- סודות הממלכה ‏לפני שבוע
*זכויות האדם בישראל/ **נועם קוריס, משרד עורכי דין* הסקירה הקצרה של זכויות *עורכי הדין *בישראל, חודרת במהרה למעמקי חברה ושלטון, עת הזכות לייצוג ולהגנת האדם מפני הרשויות השונות, והקשר האזרחי מול מערכת השלטון, הם העומדים האמיתיים, על לשון המאזניים. המאמר, בתקופת טרום בחירות, עת פרקליטו של ראש הממשלה המכהן, נחקר תחת אזהרה, יחבר את הקורא אל דקויות הקשר שבין *אדם ומדינה*, באור דמותו של עורך הדין, *במדינת ישראל*. מטרותיה המוצהרות של לשכת עורכי הדין אשר פורסמו ביום 06.11.2002 מצהירות על הקמת הלשכה עצמה כנרתמת לאגד ולהגן את מקצוע עריכת הדין "הזרוע השלישית של *עשיית דין וצדק*" לצד הרשות המחו... עוד »

משרד עורכי דין נועם קוריס ושות' נלחם על שמירת תנאי עובדי הציבור בקופות הגמל

בלוגר ב- סודות הממלכה ‏לפני 3 שבועות
*משרד עורכי דין נועם קוריס ושות' נלחם על שמירת תנאי עובדי הציבור בקופות הגמל* *נ. קוריס** ושות' ב - **ynet.co.il* *התובע הייצוגי* טוען באמצעות משרד עורכי דין *נ.קוריס* ושות', כי עמיתי הקופות הרלוונטיות שהפקידו ו/או העבירו כספים לידי בנק יהב ולהלמן אלדובי בין השנים 2004-2009, יהיו זכאים לקבל החזר כספי. נזקם של התובעים מוערך בסך הכל בכ-12 מיליון שקל. לדברי *עו"ד נועם קוריס* המייצג את התובע היצוגי: "עד שנת 2004 ה*חוק* חייב את בנק יהב וחב' הלמן אלדובי לשלם ריבית לעמיתי הקופות החדשים וכך הם* מפרסמים לציבור*. בשנת 2004 שונה החוק והם כבר לא מחוייבים לשלם ריבית לפי החוק, אבל הם הפסיקו לשלם ... עוד »

נ. קוריס ושות' הגישו תביעה בשם אורלי וגיא נגד רדיו 99fm

בלוגר ב- סודות הממלכה ‏לפני 4 שבועות
מוסר השילומים יום חמישי, 25 בפברואר 2010, 16:20 מאת: ענת קם, מערכת וואלה! אורלי וילנאי וגיא מרוז (צילום: ניר לנדאו) אורלי וילנאי וגיא מרוז תובעים תשלום של 236 אלף שקל עבור שלושה חודשי עבודה מהחברה שהפעילה את רדיו 99fm בבעלות ארקדי גאידמק אורלי וילנאי וגיא מרוז הגישו היום (חמישי) תביעה נגד חברת כ.א.ן של ארקדי גאידמק המצויה בהליכי פירוק, בגין הפרת חוזה ואי תשלום שכר. בתביעה שהוגשה על ידי משרד עורכי הדין נועם קוריס לבית המשפט המחוזי בירושלים, דורשים וילנאי ומרוז תשלום עבור החודשים ספטמבר-נובמבר 2008 העומד על כ-236 אלף שקל. הבקשה מצטרפת להליך פירוק קבוצת כ.א.ן של גאידמק שהפעילה את רדיו 9... עוד »

נ. קוריס ושות' - גוגל 2014

בלוגר ב- סודות הממלכה ‏לפני 5 שבועות
1. נ. קוריס עורכי דין nkuris.blogspot.com/‎ - - - Translate this page Feb 9, 2014 - בעלי עסקים רבים עושים שימוש באינטרנט ככלי שיווקי עיקרי □ רבים מהם אינם מודעים לכך ששימוש זה מוגבל על ידי חוק דואר הזבל שנחקק לפני שנתיים, המגביל *...* 2. עורכי דין נועם קוריס ושות', דף הבית - 2-all www.2all.co.il/web/Sites4/kurislaw/‎ - - - Translate this page הסניף הראשי של משרד נ. קוריס ושות' ממוקם ברח' שפע טל 6 בתל אביב. טל' 0777060058 פקס' 0777060059. ניתן לקבל באמצעות המשרד שירותים מגוונים גם על פי אינדקס הנושאים *..... עוד »

קיבלתי מכתב על חוב לחברת איקיוטק

בלוגר ב- סודות הממלכה ‏לפני 6 חודשים
*קיבלתי מכתב שנרשמתי טלפונית לשירות שלהם ב-2007 ואני חייב להם 3111 ש"ח....חיפשתי קצת באינטרנט וראיתי שהרבה אנשים קיבלו את המכתבים האלה:http://forum.12p.co.il/index.php?showtopic=151231בחיים לא השתמשתי בשירותים שלהם..לא ידוע מה הם רוצים ממני..זה מה שהם כותבים באתר שלהם:אייקיוטק עוסקת בייצור שיווק ומכירה של תוכן פרימיום דיגיטלי, במילים אחרות, מדובר בסרטונים, בשרותי מידע, תמונות, שירים, כתבות, מאמרים, קופוני הנחה וכדומה - מוצרים שמסופקים ללקוח באמצעות האינטרנט, או במחשב או בטלפון הנייד.לפני עשור, אף אחד לא חשב שצריך לשלם על שיר או על תמונה שהורדנו מהאינטרנט, אבל לאט לאט, ... עוד »

עורכי דין

בלוגר ב- סודות הממלכה ‏לפני 7 חודשים
נ. קוריס ושות' עורכי דין נועם קוריס : נ. קוריס ושות' עורכי דין

אורלי וילנאי וגיא מרוז הצטרפו לרשימת הנושים של ארקדי גאידמק במסגרת רדיו 99 FM

בלוגר ב- סודות הממלכה ‏לפני 3 שנים
*אורלי וילנאי וגיא מרוז הצטרפו לרשימת הנושים של ארקדי גאידמק במסגרת רדיו 99 **FM* רנית מלול אורלי וילנאי וגיא מרוז, הגישו השבוע תביעת חוב באמצעות עורכות הדין לאה דורפמןואילת זגדון ממשרד נ. קוריס ושות', בעבור שכר עבודתם ברדיו 99. אורלי וגיא ששידרו בעבר בתחנת הרדיו 99 הגישו ביום חמישי האחרון תביעת חוב בסך כולל של 236 אלף שקל למפרקת שמונתה לחברת כ.א.ן תקשורת מקומית * חברה זו, שהייתה בשליטת גאידמק, זכתה להיות הזכיינית של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו והפעילה את רדיו 99 וכן רדיו אזורי בשרון ביום 08.03.07 רכש ארקדי גאידמק (בשמו העברי אריה בר לב) את רדיו 99 FM המאוגד כחברת כאן תקשורת מקומי... עוד »

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה